לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

stupid masks



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2019


ילדי הפרחים 

שרים ורוקדים 

בוכים על קברים 

ולוחשים מבין הצללים 

 

לא אף אחד לא יודע 

שהם פה, כאן איתנו 

מתהלכים בינינו 

כחיים מתים 

 

אנחנו נולדנו 

חשבנו שלראשונה 

אך האמת היא אחרת 

האמת היא עתיקה 

 

נשמות ישנות 

זקנות ומקומטות 

בגוף של ילדים 

צעירים וזכים 

טהורים מחטאים 

מתהלכים להם כאן 

 

מנחילים בתוכנו 

אוויר

חדש 

הכל ישתנה 

כך הם פועלים 

מבין הצללים 

הם בקעו אל האוויר 

 

והנה הם בינינו 

מתהלכים

לאור יום 

ואפילו הם לא יודעים 

שהם הילדים 

 

הם הילדים 

הם הילדים 

הנשמות הזקנות 

שבאו אותנו להציל 

 

הם הילדים 

הם הילדים 

שבאו 

אותנו 

להציל. 

 

הם הילדים...

נכתב על ידי , 16/8/2019 17:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מוצאת את עצמי, 
שוב. פעם אחר פעם. 
כמהה לעולמות אחרים
חיה את חיי בפנטזיות מרצדות 
אורות ופרחים
ויצורים שאינם באמת קיימים 
וחברים דמיוניים 
וחלומות על חיים אחרים 

והוא 
כמובן שהוא

חלק מהן
או שמא הוא אמיתי
לא בטוחה יותר 
זה מרגיש ככ טוב
מתכוננת לנחיתה
או שמא עליי להגיד 
לקריסה
מכינה את עצמי 
להתרסקות הפטאלית. 

זו שתיקח אותי ממך. 
ואותך ממני. 
זו שתגמור אותי. 
סופית. 

נכתב על ידי , 11/8/2019 12:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הגעתי למסקנה שבא לי יותר תוכן; התגעגעתי לכתיבה פה. 
התגעגעתי לקריאה בבלוגים אחרים. 
התגעגעתי לשיח האמיתי. לחשיבה, לניתוח, לכתיבת מאמרים שהייתי כותבת מידי פעם בפעם. 

עם כמה שיש אהבה למה שיש כעת, אני רוצה יותר עבורי. 
אני רוצה לממש את עצמי במלוא כוחי.
אני רוצה לפרוח. 

הגיע הזמן שאני אהיה מרכז החיים שלי. 
ובאמת. 

זו עוד סיבה נוספת מדוע אני כל כך שמחה שאני הולכת ללמוד בקרוב. 
סוף סוף אוכל אולי להחכים; להעשיר את הידע, לפתח את החשיבה, להכניס קצת מעבר לחי היומיום שלי. ובאמת שזה ככ חסר. 
ניסיתי תמיד ללמוד עוד קצת, ולחשוב יותר, ולנתח כמובן שתמיד- אבל- אבל.. זה לא מספיק. 
ואני ככ שמחה. למרות שנשבר לי הלב, אני מאושרת שאני הולכת לתת כל כך הרבה לעצמי. 
הגיע הזמן שאני אוהב את עצמי כפי שאני ראויה. 
ואני ראויה. 

אז הנה, אני אומרת לעצמי- אני אוהבת אותך ואני רוצה לתת לך כי אני באמת ובתמים רוצה שיהיה לך רק טוב. 
נכתב על ידי , 5/8/2019 13:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 25

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לher44 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על her44 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)